افغانستانگزارش ها

افزایش نگرانی مردم از بسته شدن دوباره ی ریاست پاسپورت

افزایش نگرانی مردم از بسته شدن دوباره ی ریاست پاسپورت و چالش های تازه
ریاست پاسپورت، پس از فعالیت فشرده در تازه ترین مورد، از هفته ها بدین بسته بسته شده است، هر چند باورها بر این بود که به دلیل تراکم جمعیت بر ریاست پاسپورت توزیع گذرنامه ها در کابل متوقف گردیده است اما در تازه ترین مورد گزارش شده است که بسته ماندن این ریاست به چالش های مردم بیشتر از پیش افزوده است. بر بنیاد گزارش آژانس خبری توانا: ریاست پاسپورت کابل نزدیک به یک ماه است که بسته شده است و افرادی که میخواهند پاسپورت بگیرند همه دچار مشکلات هستند.
شفیع الله تسل,سخنگوی ریاست عمومی پاسپورت در گفتگو با آژانس خبری توانا میگوید”نزدیک به یک ماه شده که ریاست پارسپورت ولایت کابل بسته است و برای کسی پاسپورت توزیع نشده به جز از مریض های که بسیار عاجل است و افراد که در ولایت های دیگر بایومتریک شده آنها میتوانند پاسپورت خود را اخذ نماییند.”
آقای تسل افزوده است.که تمام ریاست های پاسپورت در ولایت های دیگر باز بوده و مردم میتوانند از ولایت خودشان پاسپورت خود را بگیرند و از مردم کابل میخواهند تا برای مسعولین مزاهمت نکنند.
در همین حال منابع از ولایت پنجشیر میگویند که ریاست پاسپورت این ولایت تا اطلاع ثانی بند شده و دلیل آنهم معلوم نیست .
سخنگوی ریاست پاسپورت می افزاید که در مورد ریاست ولایت پنجشیر درست معلومات ندارد ممکن بخاطر مشکلات فنی بسته شده باشد .و ولایت کابل در آینده نزدیک دوباره باز میشود.
فرید صاحب زاده میگوید که وی به ریاست پاسپورت اپلای کرده و لی نوبت وی تا هنوز نرسیده است.
گل احمد که باشنده اصلی ولایت میدان وردک است که فعلن در ولایت کابل زندگی میکند میگوید که وی مریض هم دارد ولی نوبت برای وی تا هنوز نرسیده و در ریاست پاسپورت برای کسانی اولویت داده میشود که واسطه داشته باشند.اما سخنگوی ریاست پاسپورت این گفته های گل احمد را شایعه بیش نیست.

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button