افغانستانخبرها

محدودیت و چالش های فراه راه رادیو های محلی در ولایات

محدودیت و چالش های فراه راه رادیو های محلی در ولایات

به گزارش خبرگزاری توانا ظاهر شاه انگار، مسوول رادیو صلح در ولایت خوست میگوید “ما در خوست مشکلات زیادی داریم از جمله نبود یک پرسونل مسلکی، مشکل نشرات، بی برقی، مشکلات تخنیکی و نبود وسایل بهتر”
در همین حال رسول سرداد مسوول رادیو محلی در جوزجان از مشکلات سد راه رادیو ها یاد کرده و از وضعیت مالی خبرنگاران موجود در آن ولایت ابراز نگرانی کرد.
این نشست به منظور ارزیابی فرصت ها و چالش ها که به رهبری شبکه رسانه یی سلام وطندار برگزار گردیده بود،عبدالستار پکتیج عضو بورد رهبری رادیو سلام وطندار ،آزادی افغاستان را از اشغال گران جهانی (آمریکا) بزرگترین افتخار می‌داند و نیز از نقش مهم رسانه ها در پیشبرد مسائل فرهنگی و ملی استقبال می‌کند.
با این همه عبدالطیف نظری معین تخنیکی و مسلکی وزارت اقتصاد،میگوید که نقش جهاد رسانه یی است و در برابر نفوظ دشمن نقش برجسته‌یی را در تحولات سیاسی افغانستان بازی می‌کنند.
از سوی هم جمال ناصر فرهمند مسوول مطبوعاتی ریاست الوزرا می گوید،که سلام وطندار در شرایط کنونی با رادیو های محلی همکاری های ارزشمند داشته است مسئول دولتی اطمینان می دهد، که هر سهولت در بهتر شدن اطلاع رسانی در جامعه فعلی میباشد.
این حالیست که مولوی عبدالمنصور عضو ارشد امارت اسلامی افغانستان می گوید رسانه ها مرکز امر به معروف و نهی از منکر در مبلغ اسلام میباشد , ترویج فرهنگ , برنامه های اخلاقی رسانه ها تبدیل به مراکز تعلیمی یکی از خواست های دانشمندان و علمأ در جامعه کنونی می باشد.

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button