افغانستانگزارش ها

شاروال کابل از نواحی محتلف زون شمال دیدن کرد!

به گزارش خبرگزاری توانا، امروز چهارشنبه
مولوی عبدالرشید، شاروال کابل از نواحی چهارم، یازدهم و پانزدهم دیدن کرده جهت بهبود وضعیت نظم و عرضه خدمات شهری به مسوولان هدایات لازم داد.
شاروال کابل در نواحی یادشده در مورد چگونگی استفاده بهتر از ساحات شهری، جلوگیری از تخلفات شهری، خدمات سرسبزی و تنظیفی، استفاده موثر از ملکیت ها و جایدادهای شاروالی کابل جهت سرمایه گذاری های موثر، جمع آوری عواید شاروالی کابل به گونه شفاف و موثر، خدمات مراجعین در طی مراحل اسناد و مسایل اداری تمرکز کرده افزود که مسوولان بیشتر از پیش در آبادی و شگوفایی شهر کابل سعی و تلاش نمایند و برای شهروندان رفاه و آسایش به میان آید.
همچنان شاروال کابل برای باز پس گیری زمین ها و ملکیت های عامه خصوصاً ساحات سبز از نزد غاصبین و افراد سود جو به مسوولان تاکید ورزیده تا اقدامات جدی نمایند.
طی این باز دید پس از نیاز سنجی ها، روی ترتیب پلان های توسعوی، احداث سرک ها، بهسازی و بازسازی ساحات، تطبیق ماستر پلان شهری در نقاط مختلف نواحی زون شمال نیز تمرکز صورت گرفته که در پی آن زمینه رشد متوازن و انکشاف پایدار را تجربه خواهیم کرد.
بازدید شاروال کابل از نواحی مختلف این شهر و وعده سپاری بر واپس گیری املاک غصب شده در کابل در حالی از سوی مولوی عبدالرشید ابراز می شود که در حکومت پیشین غصب املاک، و زورگویی بر دارایی های مردم به اوج اش رسیده بود.

نوریه نصیری

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button