افغانستانگزارش ها

یک‌تاجر در شهر ایبک به ارزش ۸۰۰ صد هزار دالر آمریکایی از هزینه شخصی اش را پارک تفریحی ساخته است؛

این تجار سمنگانی در زمین دولتی در مساحت ۳۶۰ جریب زمین در شهر قدیم/ مرکز ولایت سمنگان برای فراهم ساختند زمینه تفریح برای خانواده ها، از هزینه شخصی مبلغ ۸۰۰ صد هزار دالر آمریکایی را پارک ساخته است.

فضای سبز‌/ اعمار عوض آب‌بازی/مسجد/غرس هزاران اسلحه گل های زینتی/ نهال های مثمر و غیر مثمر از زیبایی های اين پارک بشمار می‌رود.

استاد زهره کارگر یکی از معلمین در ولایت سمنگان به خبرگزاری توانا گفت: ایجاد این پارک برای مردم این ولایت یک دست آورد است، بانو کارگر می‌گوید سرمایه داران کشور در کنار حکومت برای شگوفایی و پیشرفت کشور دوشادوش تلاش نمایند.،

این پارک در سمنگان به ارزش ۸۰۰ هزار دلار امریکایی توسط تاجری قرار است افتتاح و به بهربرداری سپرده شود،این پارک تفریحی در چند قدمی شهر ایبک مرکز ولایت سمنگان ساخته شده است، در گذشته نبود پارک و فضای مناسب تفریحی برای خانوده ها و باشندگان ولایت سمنگان یکی از چالش های کلانِ بشمار میرفت‌ ساخت این پارک تا حد این چالش را کاهش داده است.

باشنده‌گان ولایت سمنگان یک بار دیگر از تاجران و سرمایه درآن می‌خواهد تا ایجاد فضای این چنینی به زیبای شهر ایبک افزون کرده و برای باشنده‌گان ولایت سمنگان زمینه تفریحی را فراهم نمایند.

سیف الله کریمی
خبرگزاری توانا /ولایت سمنگان

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button