افغانستانگزارش ها

مولوی رفیع الله حقیار مدیر تفتیش در امور سرپل، در رأس هیأتی از وزارت امور داخله به ولایت سرپل سفر کرد.

هدف از سفر این هیأت بررسی و ارزیابی از اجرات ادارات این ولایت و رسیده‌گی به چالش ها و مشکل های آنان عنوان شده است.

 

مولوی رفیع الله حقیار مدیر تفتیش وزارت امور داخله در امور سرپل؛ در با حضورداشت محمدیعقوب عبدالرحمن اکه والی سرپل، مولوی عبدالبصیر مظهری قوماندان امنیه، ولسوالان ولسوالی ها، آمرین حوزه‌ها و قوماندانان ولسوالی ها حضور داشتند؛ گفت: بخاطر بررسی از اجراأت ادارات این ولایت آمدیم که مطابق وظایف سپرده شده از سوی مسؤولین وزارت داخله وظایف خویش را پیش ببریم.

وی از نیروهای امنیتی و نظامیان خواست که، باید خود را طبق فرمان امیر المؤمنین آراسته ساخته و سر و سیرت شان را مطابق شریعت برابر نمایند.

 

قاری عبدالباقی مدیر تفتیش زون این وزارت گفت: هدف از آمدن ما متوجه ساختن مسؤولین امنیتی، ولسوالان، قوماندانان امنیه ولسوالی ها و مسؤولین ادارات به وظایف و سمع مشکلات و چالشهای آنان می باشد.

او مجاهدین و سایر کارمندان ادرات را به اطاعت از امیر فراخوانده، افزود: این امر باعث سربلندی و تحکیم نظام میشود.

وی خاطر نشان ساخت که هر اداره مکلف است که مشکلات کارمندان خویش را به مراجع مافوق خویش برسانند.

 

محمد یعقوب عبدالرحمن اکه والی سرپل تشریف آوری مهمانان را درین ولایت خیر مقدم گفته و برای مسؤولین امنیتی و ادارات، ولسوالان و قوماندان ولسوالی ها هدایت داد که مجاهدین و سایر مسؤولین ادارات برای تحکیم نظام ا. ا. صادقانه خدمت کرده و با مردم به رویهٔ نیک رفتار نمایند.

 

در همین حال مولوی عبدالبصیر مظهری قوماندان امنیهٔ این ولایت برای مجاهدین، مسؤولین حوزه‌ها و ولسوالی‌ ها تأکید کرد که برای خدمتگذاری به نظام و ملت صادق بوده، از امیران خویش اطاعت نمایند و برای تأمین امنیت شهروندان و در تطبیق شریعت اسلامی بکوشند.

 

صمیم “کاکر”

خبرگزارتوانا

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button