افغانستانگزارش ها

یک بنیاد خیریه بنام مهر آفرین برای بار هفتم در غرب کابل برای بیش از 40 خانواده بی ٔبضاعت و نیازمند ذغال سنگ توزیع نمودند.

امروز شنبه 24 جدی سال 1401 هجری خورشیدی از سوی بنیاد خیریه ُمهر آفرین برای بیش از 40 خانواده های مستحق،بی بضاعت،یتیم و نیازمند ذغال سنگ در غرب کابل توزیع گردید.
به گزارش خبر گزاری توانا: مسوولین بنیاد خیریه مهر آفرین می گویند،که دقیقآ پارسال در فصل سرمای زمستان فعالیت اش را در کابل آغاز کردیم. و هدف اصلی و اساسی از تاسیس این بنیاد این بود،که در راستای کمک و همکاری با فقرا؛ افراد تهی دست؛ ایتام؛ بی سرپرست و بی بضاعت و نیازمند و یتیم فعالیت رضاکارانه داشته باشد که خوشبختانه این آرمان بلند توسط تلاش های فراوان دست اندرکاران این بنیاد خیریه تحقق پیدا کرد.
در همین حال مسوولین بنیاد خیریه مهر  آفرین در غرب کابل می گویند،که این بنیاد در مدت یکسال توانست که برای هفتمین بار امروز باز هم با همکاری شماری از خیرین عزیز در داخل و خارج از افغانستان به مقدار 20 سیر ذغال سنگ را برای فامیل یتیم،بی بضاعت،بی سرپرست و فامیل های نیازمند توزیع نمودیم.
روح الله نوری مسوول بنیاد خیریه مهر آفرین کابل گفت،که هدف از توزیع کمک ترویج ساختن و دستگیری خانواده های یتیم و بی بضاعت و تشویق خیرین برای کمک و همکاری برای خانوده های بی بضاعت در افغانستان میباشد.ما اینبار هم مانند دفعات فبل؛ خانواده های بی بضاعت و نیاز مند و یتیم را توسط تیم های سروی خود شناسایی به تعداد 40 گنجانیده شده و به حد توان برای شان مقداری ذغال سنگ را توزیع نمودیم.این در حالیست،که بیش از 95 فیصد مردم افغانستان زیر خط فقر زنده گی میکنند.

سید احمد راشد کاشفی

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button