افغانستانگزارش ها

سرپرست وزارت احیا و انکشاف دهات؛ مطابق به راهکار امارت اسلامی آماده همکاری با نهاد های خارجی هستیم.

سرپرست وزارت احیا و انکشاف دهات در دیدار، با رئیس عمومی دفتر مشاوره سازمان ملل متحد گفت،که مطابق به راهکار رهبری ام ارت اسلامی افغانستان آماده همکاری با نهاد های بین المللی هستیم.
به گزارش خبرگزاری توانا: دفتر مطبوعاتی وزارت احیا و انکشاف دهات امروز پنجشنبه 6 دلو سال 1401 هجری خورشیدی گفته است،که ملا محمد یونس آخندزاده سرپرست وزیر وزارت احیا وانکشاف دهات با نیکولاست رئیس عمومی دفتر مشاوره سازمان ملل متحد، دیدار کرد.
دراین دیدار،نیکولاست گفت،ما هفتاد و شش هزار و پنجصد پروژه را در بیست وشش ولایت و هفتاد ولسوالی افغانستان تطبیق نموده ایم و تخصیصی را که برای این پروژه ها در نظر گرفته شده است،در همین پروژه ها به مصرف خواهد رسید.
او مشکل تآخیر در کار زنان را در موسسات داخلی و بین المللی و دیگر مشکلات را با سرپرست وزارت احیا و انکشاف دهات نیز در میان گذاشت.
ملا محمد یونس آخندزاده اطمینان داد،که مطابق راهکار امارت اسلامی افغانستان با ایشان همکاری می نمایند و راهکار هر اداره مطابق راهکار رهبری ام ارت اسلامی افغانستان می باشد.
او گفت” هرفرمان ام ارت اسلامی با شرایط زنده گی مردم سازگار است، من فکر نمی کنم که شما در این قسمت با کدام مشکل روبرو شوید”.
او به این دیپلومات سازمان ملل ، اطمینان داد،که مطابق راهکار ام ارت اسلامی با آنان همکاری خواهد شد.

سید احمد راشد کاشفی

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button