افغانستانگزارش ها

اخذ امتحان شمولیت برای اکادمی پولیس و پوهنتون دفاع ملی امروز در کابل برگزارشد.

امتحان شمولیت برای اکادمی پولیس و پوهنتون دفاع ملی امروز در کابل با اشتراک 2254 داوطلب در پوهنتون پولی تخنیک کابل، برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری توانا: امروز سه شنبه 9 حوت سال 1401 هجری خورشیدی رحیم الله حقانی معاون اداره ملی امتحانات قبل از آغاز امتحان گفت،که ام ارت اسلامی برای مسلکی سازی نیروهای امنیتی و دفاعی متعهد است و نیروهای امنیتی وظیفه دارند، تا برای ملت امنیت بیاورند، تا جرم و جنایت در سراسر کشور صورت نگیرد٬او اطمینان داد،که اداره ملی امتحانات، متعهد به برگزاری یک امتحان شفاف و عادلانه است.
مولوی عبدالقیوم الیاس سرپرست پوهنتون دفاع ملی گفت،که پس از نشر اطلاعیه این پوهنتون مبنی برشمولیت داوطلبان به پوهنتون دفاع ملی 250 تن ثبت نام نمودند،که امروز از آنان امتحان اخذ می شود،که 150 تن آنان به اساس لیاقت و سپری کردن امتحان به پوهنتون دفاع ملی جذب می شوند و آموزش های مسلکی نظامی را در این پوهنتون فراخواهند گرفت.
مل پاسوال حضرت محمد محمود سرپرست اکادمی پولیس گفت،که در امتحان امروز 2200 تن از داوطلب برای شمولیت به اکادمی پولیس اشتراک نموده اند،که پس از اخذ امتحان 200 تن آن در این اکادمی، جذب می شوند.
او گفت،که این افراد فارغان صنف دوازدهم مکاتب کابل و ولایت های مختلف افغانستان اند.
نظر محمد یک تن از داوطلبان شمولیت در اکادمی پولیس گفت،که من با روحیه خوب به این امتحان اشتراک نموده ام، امید وار هستم،که کامیاب شوم ،تا در این اکادمی جذب شوم”.

سید احمد راشد کاشفی

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button