افغانستانگزارش ها

برگزاری نشست‌های هیأت تخنیکی ولایت میدان وردک

نشست‌های هیأت تخنیکی ولایت میدان وردک با حضور رییس و اعضای این هیأت برگزار شد و هیأت مذکور طی دو روز کاری به ولسوالی‌های جغتو و سیدآباد و ساحه دشت توپ رفته و از آن بازدید کرد.
این هیأت، با مقامات محلی، بزرگان قومی و ملک‌های قریه‌ها دیدار کرد و هدف کمیسیون و هیأت تخنیکی را به آنان بیان کرد و نیز درباره ایجاد کمیته جلوگیری از غصب زمین در ولسوالی‌ها با آنان صحبت کرد.
هیأت مذکور، درباره مقرره جلوگیری از غصب زمین و فرمان عالیقدر امیرالمومنین حفظه الله نیز به آنان معلومات داد و از آنها در زمینه خواهان همکاری گردید. مسوولان محلی و بزرگان قومی یک سلسله پرسش‌ها را از هیأت مطرح کرده و وعده همکار دادند.
هیأت مذکور، ترکیب کمیته تخنیکی در ولسوالی‌های سیدآباد و جغتو را اعلام کرده گفت که در راس این کمیته ولسوال قرار داشته و قوماندان امنیه معاون آن می‌باشد و مدیران زراعت، حج و اوقاف، سارنوالی، حقوق، شاروالی و مستوفیت اعضای این کمیته می‌باشند. کمیته مذکور به حیث همکار با هیأت تخنیکی همکاری خواهد کرد.
هیأت تخنیکی روز بعد به ساحه دشت توپ واقع در سه ولسوالی (نرخ، سیدآباد و چک) رفته و ولسوالان، بزرگان قومی و متصرفین این ساحه را نزد خود خواست.
هیأت مذکور، با بزرگان محل و مسوولان نشست برگزار کرده و درباره کمیسیون به آنان معلومات ارایه کردند و خواستار همکاری شدند. بزرگان محلی نیز وعده همکاری با این هیأت را دادند.

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button