افغانستانگزارش ها

کار مشترک کمیسیون جلوگیری از غصب زمین و هیأت تخنیکی ولایت کابل به منظور جلوگیری از غصب در این ولایت آغاز می‌شود

رهبری کمیسیون جلوگیری از غصب زمین و استرداد زمین‌های غصب شده، به ریاست شیخ‌الحدیث مولوی عبدالحکیم شرعی، سرپرست وزارت عدلیه و رییس این کمیسیون، روز چهارشنبه، ۷ رمضان ۱۴۴۴ با والی و سایر مقامات ذیربط ولایت کابل دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست، شیخ‌الحدیث مولوی عبدالحکیم شرعی، رییس این کمیسیون، سرپرست وزارت زراعت، سرپرست وزارت شهرسازی، لوی سارنوال، رییس دارالانشای ستره محکمه، رییس و قاضیان محکمه اختصاصی، والی کابل، شاروال، قومندان امنیه و رییس استخبارات این ولایت، اعضای هیأت تخنیکی ولایت کابل و سکرتر این کمیسیون حضور داشتند.

در این نشست، رییس کمیسیون جلوگیری از غصب زمین، اعضای این کمیسیون را معرفی نموده و در مورد مقرره و لایحه مربوط به جلوگیری از غصب زمین و استرداد زمین های غصب شده، به اشتراک کنندگان معلومات داد.

در این نشست، رییس این کمیسیون در مورد فعالیت‌های کمیسیون در جریان سفر به ولایت ننگرهار معلومات داده گفت که با سفر به این ولایت کار مشترک این کمیسیون با ولایات آغاز شده است. وی افزود اداره ولایتی ننگرهار همکاری همه جانبه را با این کمیسیون نموده و کارهای زیادی در این ولایت انجام شد.

در این نشست، والی کابل، قوماندان امنیه، رییس استخبارات، رییس محکمه مرافعه و رییس شورای علمای این ولایت از همکاری همه جانبه با این کمیسیون اطمینان دادند.

در این نشست، شاروال کابل گفت که این اداره بعد از معلومات کامل به مردم اجازه کار ساخت و ساز را می‌دهد. وی افزود که در قباله‌ها به معنای کامل جعل و تزویر شده و از این طریق غصب زیاد صورت گرفته است. او نیز از همکاری کامل و همه جانبه با این کمیسیون اطمینان داد.

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button