افغانستانگزارش ها

آتش بازی رئال مادرید مهمان خانه بارسلونا را به آتش کشید.

دیشب در بازی حساس نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا کاتالانیایی ها توسط کهکشانی ها گول باران شدند و دست شان از رسیدن به جام کوتاه شد.

به گزارش آژانس خبری توانا؛ دیشب در یک بازی فوق العاده مهیج و تماشا پسند دو رقیب دیرینه‌ای فوتبال اسپانیا در مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری (جام حذفی اسپانیا) در ورزشگاه نیوکمپ (استادیوم خانگی بارسلونا) به مصاف هم رفتند که در نهایت با نتیجه‌ی خیره کننده ی رئال مادرید تیم بارسلونا را در هم کوبید.
این بازی که با نتیجه‌ی چهار بر صفر به سود کهکشانی های مادرید تمام شد. باعث حذف کاتالان ها از این دور رقابت های جام حذفی اسپانیا و راه یابی رئال مادرید به فینال این بازی ها شد.
دیدار برگشت جام حذفی دو تیم پر آوازه و پر طرفدار فوتبال جهان در خانه بارسلونا انجام و با درخشش بی چون چرایی ستاره های سفید پوش رئال در حضور صد ها هزار هوادار آبی و اناری پوشان شهر بارسلون ختم شد.
در این بازی کریم بنزما فوق ستاره فرانسوی رئال مادرید، سه گول تیم اش را به ثمر رسانید و هتریک نمود و تک گول دیگر رئال را وینیسیوس ستاره جوان بریزیلی کهکشانی، ها وارد دروازه حریف نمود.

رئال مادرید در حالی بازی برگشت جام حذفی را با نتیجه‌ی پر گول چهار بر صفر به برتری رسید که بازی رفت را در خانه خودش (سانتیاگو برنابائو) یک بر صفر باخته بود. و حالا باید برای اضافه نمودن این جام در کلکسیون افتخارات باشگاه رئال مادر در فینال این رقابت ها به مصاف تیم فوتبال اوساسونا برود.

حسین رسولی

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button