افغانستانگزارش ها

معاون اداری ریاست الوزراء: حکومت سرپرست نظام هیچگونه تبعیض قومی و سمتی جواز ندارد.

معاون اداری ریاست الوزراء در دیدار با تعدادی از علماء و متنفذین اهل تشیع گفت در نظام ام ارت اسلامی افغانستان هیچگونه تبعیض قومی و سمتی جواز ندارد.

دفتر مطبوعاتی ریاست الوزرا امروز با نشر خبر نامه یی گفته است.

به گزارش خبر گزاری توانا: امروز سه شنبه دومپ

جوزای سال شمولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء با تعدادی از علماء و متنفذین اهل تشیع دیدار نمود.

در این دیدار استاد محمد اکبری، به نماینده گی از دیگران صحبت نمود و گفت که چنانچه در نظام قبلی ام ارت اسلامی حضور داشتیم درحال حاضر نیز همکار هستیم و مردم اهل تشیع خواهان همکاری، تفاهم و همسویی با ام ارت اسلامی افغانستان می‌باشند.

استاد محمد اکبری افزود،که اهل تشیع افغانستان از برخورد نیک مسئولین امارت اسلامی خاصتاً از رفتار شایسته و فعالیت‌های مسئولین محلی در ولایات مختلف، تأمین امنیت سرتاسری، منع کشت، قاچاق و تجارت مواد مخدر و همچنان از بین بردن فساد اداری توسط مسئولین ام ارت اسلامی اظهار خرسندی می‌نمایند.

وی گفت،که بنده در کنفرانسی که در خارج از کشور برگزار شده بود از رویه خوب،‏تعامل نیک و دستآورد های امارت اسلامی یادآوری نمودم. همچنان موصوف در مورد بعضی مسائل اجتماعی، تعلیمی و انکشافی خواهان توجه خاص مسئولین امارت اسلامی گردید.

مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء گفت،که افغانستان خانه مشترک تمام اقوام ساکن می‌باشد و امارت اسلامی افغانستان به این باور است،که هیچگونه تبعیض قومی و سمتی جواز ندارد.

معاون اداری ریاست الوزراء افزود،که ام ارت اسلامی در پی شناسایی مشکلات و چالش‌ها در تمامی نقاط افغانستان و در تلاش ایجاد رفاه برای مردم کشور می‌باشد و در مورد حل مشکلات نیز توجه خاص خواهد نمود.

 

سید احمد راشد کاشفی

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button