افغانستاناقتصاد و توسعهخبرها

سکتورهای خصوصی افغانستان: پول های مان را پرداخت کنید

سکتورهای خصوصی افغانستان: پول های مان را پرداخت کنید…!
شماری از نمایندگان سکتورهای خصوصی(شرکت های ساختمانی، سرکسازی و لوژیستکی افغانستان) امروز سه‌شنبه مورخ ۳۰ قوس در رابطه به پرداخت‌ها، مشکلات فعلی و آزادسازی پول های مسدود شده-ی این سکتور کنفرانس مطبوعاتی برگزار کردند.
به گزارش خبرگزاری توانا؛ شمس الرحمان لمر یک تن از اعضای سکتور خصوصی: در این کنفرانس خبری می گوید که؛ “طلب های شرکت ها را که از مدت ها به این سو بالای وزارت های سکتوری باقی مانده است، هرچه زودتر از طر‌وق ممکن اجرا و پرداخت نمایند”.
در همین حال عبدالله فیضی یک تن دیگر از اعضای این سکتور و مسئول یکی از شرکت های خصوصی: با ابراز نگرانی از این وضعیت می¬گوید؛ “از آنجاییکه پول شرکت ها از طرف وزارت های سکتوری تا به حال پرداخت نگردیده، از وزارت محترم مالیه محترمانه تقاضا می‌گردد، تا زمان پرداخت پول این شرکت ها از جانب وزارت های سکتوری؛ ارایه بیلانس و بررسی مالیاتی شرکت¬های مدنظر به تعویق انداخته شود”.
این در حالیست که اخیرأ بنابر، گزارش های منتشر شده، مسئولین شرکت ها در حالیکه پول شان بالای وزارت های سکتوری باقی مانده است، بخاطر مقروضیت های خویش به اثر عرایض معامله داران به حوزه های امنیتی جلب و حتی توسط ارگان های عدلی حبس می‌شوند. که این امر باعث توهین و تحقیر مسئولین شرکت ها گردیده است. همچنان این سکتورهای خصوصی، از مسئولین امارت اسلامی می خواهند، که در صورت امکان پول شرکت ها را پرداخت نمایند.

خبرگزاری توانا
باران سادات

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button