افغانستانگزارش ها

تهدید اسرائیل از سوی رئیسی

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران روز دوشنبه (۲۸ حمل) در مراسمی که پیرامون روز ارتش در تهران ترتیب داده شده بود، از عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با اسرائیل انتقاد کرده و آن کشور را تهدید کرد و گفت” اگر اسرائیل دنبال عادی سازی روابط با برخی کشورهاست بداند، کوچک‌ترین حرکت آن‌ها از چشم ما مخفی نیست و اگر کوچک‌ترین خطایی از آن‌ها سر بزند، پاسخ ما در مرکز رژیم صهونیستی خواهد بود و نیرو های مسلح ما آن‌ها را آرام نخواهند گذاشت”.

به گزارش رسانه‌های ایران، مراسم بزرگ‌داشت از روز ارتش؛ پس از دو سال برگزار نشدن به دلیل شیوع ویروس کرونا، امسال برگزار شد و در جریان این مراسم جدیدترین سلاح‌ها و تجهیزات ارتش ایران از جمله موشک های (بالستیک تاکتیکی فتح) برای نخستین بار به نمایش گذاشته شد.

رئیسی هم‌چنین اظهار داشت “کوچک‌ترین تحرک دشمن از چشمان تیزبین نیروهای مسلح مخفی نیست”.

تا کنون اسرائیل در موارد مختلف توسط مقام‌های حکومت ایران از جمله رهبر جمهوری اسلامی تهدید به نابودی شده، که این تهدیدها با محکومیت جهانی مواجه شده است. این در حالی است، که اسرائیل نیز بارها ایران را تهدید نموده و بارها به منافع ایران چه در داخل این کشور و چه در سایر کشورها، همانند سوریه؛ حمله نموده است. با این وجود، ایران درصدد است تا خود را قدرتی منطقه‌یی در خلیج فارس معرفی نماید، و اسرائیل نیز به دنبال آن است، تا ایران به این هدف دست نیابد.

شمایل موسوی

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button