افغانستانگزارش ها

حشر بزرگ مردمی در پایتخت به همکاری ریاست شاروالی کابل

ریاست تنظیف شاروالی کابل به همکاری ۱۲۰۰ نفر از شهروندان ناحیه پنجم، به تنظیف و پاک کاری «پل سوخته‌» در این ساحه پرداختند.

به گزارش خبرگزاری توانا؛ امروز پنجشنبه، ۱۳ دلو ۱۴۰۱ ریاست شاروالی ناحیه‌ی‌ پنجم، با اشتراک و همکاری بیشتر از ۱۲۰۰ نفر از شهروندان پایتخت، به تنظیف و پاکاری «پل سوخته» اقدام کردند.

باشنده های محل، از این اقدام ریاست شاروالی ابراز خرسندی کرده، خواستار فعالیت‌های بیشتر این ریاست در قبال تنظیف شهر هستند.

رحمت الله، یکی از کارمندان ریاست شاروالی می‌گوید: «مردم همکاری لازم با کارمندان این ریاست ندارند، بیشتر خانواده‌ها زباله‌های‌ خود را در روی جاده‌ها و جویچه‌ها میندازند، ما از شهروندان می‌خواهیم که با ما همکاری کرده تا دست به دست هم داده تلاش کنیم شهر خود را پاک نگهداریم».

او گفت: «دولت پیشین چنین برنامه هایی روی دست نداشت و این برنامه قرار است در تمام پایتخت انجام شود».

علی ناصری، باشنده‌ی پل سوخته می‌گوید: «در گذشته معتادان مواد مخدر زیر این پل تجمع داشتن، اما ریاست شاروالی آنان را به جای خوبتر برای درمان و زندگی منقل کرد، ما از این اقدام حکومت خرسند هستیم».

او گفت که، پایین بودن سطح سواد در جامعه از عوامل عمده است که، شهروندان توجه و همکاری لازم با شاروالی ندارند.

اما او از همه‌ی خانواده‌ها، پایتخت‌نشینان خواست تا کمک و همکاری لازم با دولت و بویژه با ریاست شاروالی داشته باشند.

اما در این مورد نتوانستیم دیدگاه مسؤلان ریاست شاروالی کابل را با خود داشته باشیم.

این برنامه زمانی آغاز شد که، سه هفته قبل ریاست شاروالی کابل  همه‌ی معتادان را از «پل سوخته» که پناگاه امن آنان بود جهت تداوی و زندگی بهتر گردآوری کرد.

شمین نجرابی   خبرگزاری توانا

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button