افغانستانخبرها

قابل توجه تمام ملت شریف افغانستان، رسانه های ملی و بین المللی افغانستان!

قابل توجه تمام ملت شریف افغانستان، رسانه های ملی و بین المللی افغانستان!

بنام خداوند یکتا و بی همتا،
با عرض سلام و احترامات،
طوریکه همه افغان ها شاهد پروسه ویزای پاکستان بوده
ماه ها میشود افغان های مظلوم منتظر دریافت ویزای پاکستان بخاطر مشکلات مریضی و سایر مشکلات مختلف شان هستند. قبلا ویزای پاکستان در مدت 10 الی 15 روز کاری اجرا می شد ولی از دو ماه بدینسو سفارت پاکستان به اکثریت افغان ها ویزا صادر نکرد نه ویزا اجرا میکنند و نه هم رد میکنند، و نه هم در این قبال کسی پاسخگو است.

طوریکه در سیستم فعلی ویزای پاکستان وضاحتا مشخص شده که نهایتا در 37 روز برای افغان های که به بار اول به پاکستان سفر میکنند ویزای شان اجرا میشود ولی اکنون 60 روز میشود به اکثریت ویزا اجرا نشده و نه هم رد شده.

به اساس اطلاعات از مناطق مختلف افغانستان، پروسه ویزای پاکستان را بازار سیاه کردند و به بهانه های مختلف از افغان های بیچاره پول هنگفتی دریافت میکنند. کسی هم نیست که پرس و پال کند و به مشکلات افغان ها برسد. در حال حاظر اکثریت افغانها از 60 روز بدینسو ویزا دریافت نکرده و رد هم نشده، اما بخاطر لغو کردن (کنسلی) ویزای شان نیز در حدود 70 الی 100 دالر پول باید بپردازند تا بعد از کنسلی ویزای قبلی شان به شکل عاجل ویزای پاکستان را در دریافت کنند که این ویزای عاجل هم به شکل بازار سیاه بوده و از هر ویزا 100 دالر الی 400 دالر آمریکایی پول اخذ میکنند.
آیا در این کشور کسی است که به داد و فغان و مشکلات افغان ها برسد یا خیر؟
آیا در افغانستان کسی پیدا نمیشود که از طریق مقامات مربوطه این موضوع را پیگیری کند؟
همواره ملت رنجدیده افغانستان این همه مشکلات اجتماعی را میکشند

در آخر از تمام ملت افغانستان خواهشمندیم تا این موضوع را شریک ساخته و همگانی بسازند
اگر کار بزرگی از دست شما ساخته نیست، پس حداقل میتوانید این پُست را در فیسبوک و در گروپ ها شریک (شییر) کنید تا به زودترین فرصت به مشکلات افغان ها یک راه حل پیدا شود و ویزای شان را بدست بیاورند.
#مهاجرین_افغان_مقیم_پاکستان

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button