افغانستانگزارش ها

از هفته مالیات طی محفل با شکوه از سوی اداره مستوفیت ولایت غور تجلیل و گرامیداشت بعمل آمد

محفل که به مناسبت هفته مالیات در سالن کنفرانس‌های اداره مستوفیت ولایت غور تجلیل شد با تلاوت از آیات قرآن کریم آغاز گردید.

مولوی عبدالقدیر فیصل رئیس اداره ترانسپورت ولایت غور، مفتی محمد عیسی عدالت رئیس ارشاد، حج و اوقاف ولایت غور، حاجی رحمت الله امانی نمایند مقام ولایت غور، و مولوی سخی الرحمن فایز رئیس عدلیه ولایت غور از جمله سخنرانان این محفل بودند که پیرامون اهمیت و ارزش جمع آوری مالیات و بلند رفتن عواید صحبت نمودند، سخنرانان رشد اقتصاد یک کشور را متکی به اقتصاد دانسته و پرداخت مالیات را متضمن اقتصاد خوب، پایدار و آبادانی کشور عنوان کردند.

مولوی محمد اسحاق عثمانی مستوفیت ولایت غور ضمن خوش آمدید مهمانان در محفل هفته مالیات، ستون فقرات یک کشور را وابسته به اقتصاد دانسته و از همه مالیه دهندگان، ادارات و صنعت کاران در این ولایت خواست که برای رشد نظام اقتصادی و سیاسی کشور مالیات شانرا به اسرع وقت پرداخت نمایند.

در اخیر این محفل تعداد از تجاران، صنعت کاران و شماری از کارمندان ادارات دولتی، دوکانداران که در پرداخت و جمع آوری مالیات سهم ارزنده داشتند از سوی اداره مستوفیت ولایت غور مورد تقدیر و تشویق قرار گرفتند.

گفتنی است که از هفته مالیات در کشور در حال تجلیل بعمل می‌آید که مقامات وزارت مالیه امارت اسلامی از جمع آوری عواید بیشتر در طی چهار ماه اخیر در کشور خبر میدهند.

30 جدی 1400
غلام‌سخی مشعل
ولایت غور شهر فیروزکوه

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button