افغانستانگزارش ها

برای منسوبین امنیتی آمریت محبس غور یونیفورم توزیع گردید

صبح امروز سه‌شنبه ۱۸ دلو ۱۴۰۱ با حضور داشت ملا احمدشاه دین دوست والی غور، ملا مصطفی حقانی آمر امنیت قوماندانی امنیه، مسئول ریاست استخبارات، مولوی عبدالحی زعیم رئیس اطلاعات وفرهنگ، داکتر عبدالستار موفق رئیس صحت عامه، شیخ عبدالواحد حماس آمر مطبوعات ولایت، سمنوال مفتی محمد اسلم اسلامی آمر محبس غور و سایر مسؤلین ملکی و نظامی طی محفل‌ی برای منسوبین امنیتی محبس غور یونیفورم جدید نظامی توزیع گردید.

 

والی غور، که در این برنامه سخن‌رانی می‌گرد افزود، صداقت و امانت‌داری از ویژگی‌های زیبنده‌ی هر فرد مسلمان است، باید هر مسلمان الله متعال را در نظر گرفته مسؤلیت پذیر و امانت دار باشد‌، وی خطاب به منسوبین امنیتی محبس غور گفت، که شب و روز باید متوجه باشید، چون مسئولیت بس بزرگی را شما در قبال دارید.

 

مولوی عبدالحی زعیم رئیس اطلاعات وفرهنگ غور نیز پیرامون موضوع صحبت نمود و افزود، که باید هر مسلمان تقوا و صداقت را پیشه‌ی خود کند او همچنان گفت، که بزرگ‌ترین قدرت‌‌ها در این خاک شکست‌خوردند و پیروزی فعلی نظام امارت اسلامی در کشور جان‌فشانی‌های شما جوانان و مجاهدین با تقوا بوده که امروز افغانستان را یک نظام کاملاً اسلامی تحت قیادت دارد.

 

سمنوال مفتی محمد اسلم اسلامی، آمر محبس غور ضمن خوش آمدگویی حاضرین افزود، که از نگاه نظامی دشمنان ما شکست خوردند ولی از نگاه فکری هنوز در حال کار هستند، که بخواهند بر ما حاکم شوند او خطاب به منسوبین امنیتی محبس غور گفت همان طوری که از نگاه ظاهری آراسته شده‌اید ولی از نگاه باطني‌هم باید آراسته شود او همچنان از همه مسئولین ملکی و نظامی محبس خواست تا مسئولیت پذیری و تقوا را پيشه‌ی خود کنند.

 

با این حال منسوبین امنیتی محبس غور از توزیع یونیفورم جدید ابراز خرسندی می‌کنند و می‌گویند که با توزیع این یونیفورم دیگر مسئولین نظامی محبس از سایر مسؤلین نظامی قابل تشخیص هستند‌.

 

شمیسی یعقوبی ـ توانا نیوز

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button