افغانستانگزارش ها

نمایشگاه صنایع دستی زنان تجارت پیشه در هرات

نمایشگاه صنایع دستی زنان تجارت پیشه ولایت هرات زیر نام “ویژه بانوان “به تاریخ ۱۰ ثور ۱۴۰۲ در هوتل ( تجارت ) در ولایت هرات برگزار شد.

 

این نمایشگاه از طرف اتاق صنایع و تجارت زون غرب به دلیل بازاریابی تجارت زنان و معرفی تولیدات داخلی در هرات گشایش یافته، ۸۰ زن تجارت پیشه در این نمایش حضور داشتند.

 

ادیبا وزیری، ریس اتاق تجارت و صنایع در زون غرب، می گوید که، ما از میان هزاران نوع محصولات بهترین ها را انتخاب کردیم و در این نمایش در حضور عام قرار داده هستیم و ما به جهانیان نشان میدهیم که ما هنوز هم میتوانیم کار کنیم، ما پنچ مارکیت داریم که خانم ها مصروف کار هستند و روی دو مارکیت دیگر هم کار میکنیم ،تا اینده نزدیک خانم های دیگر هم بتواند کار کند

 

سیما امان الله، یک تن غرفه دار و اشتراک کننده نمایشگاه ،من از ایجاد چنین برنامه ها خیلی خوشحالم، این برنامه ها ما را کمک میکند که روی پاهای خود ایستاده شویم ،و از حکومت سر پرست میخواهیم که ما را در این عرصه کمک کند تا ما بیشتر رشد کنیم .

 

این در حالیست که در این نمایشگاه انواع و اقسام تولیدات داخلی به شمول لباس های سنتی ،زیور الات ،ترشی باب،شرینی باب ،زعفران ،قالیچه ، و محصولات مالداری زراعتی به نمایش گذاشته شده است .

 

 

ویدا ابدالی

خبر گزاری توانا

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button