افغانستانگزارش ها

عاشورا بهانه‌ای برای یاری و همکاری؛ توزیع بسته های کمکی برای پیش از ۸۰ خانواده نیازمند از طرف موسسه انکشافی و خیریه متحد

موسسه انکشافی و خیریه متحد در ادامه کمک و یاری و برای بیش از 81  خانواده بی بضاعت  و فقیر به مناسبت از ایام عاشورای حسینی و تاسوعا در  کابل توزیع کرد.

به گزارش خبرگزاری توانا: امروز پنجشنبه پنجم اسد سال 1402 هجری خورشیدی، موسسه انکشافی و خیریه متحد به مناسبت گرامیداشت از ایام عاشورا بسته های مواد خوراکی شامل یک بوری آرد، یک بوشکه روغن، ویک سیر لوبیا را برای بیش از 80 خانواده نیازمند و مستحق در شهر کابل توزیع نمود.
محمد قسیم نصیری رئیس موسسه انکشافی و خیریه متحد  می‌گوید،که این بسته های کمکی از سوی افراد خییر در خارج از افغانستان فراهم شده و ما در توزیع این بسته ها سهم فعال  داشتیم.
از سوی هم افرادی که این کمک ها را دریافت کرده اند با ابراز خرسندی می‌گویند،که در چنین شرایط که فقر در افغانستان حاکم است اینگونه کمک ها باید ادامه پیدا کند.
این در حالیست،که گزارش تایید شده‌ است شماری از سازمان های جهانی حکایت از آن دارد،که در دو سال گذشته با حاکمیت حکومت  سرپرست در افغانستان  بیشتر از 22 میلیون افغان بشمول زنان بیوه و  زیر خط فقر در افغانستان  زنده گی می‌کنند.

مشهوده سروری
خبرگزاری توانا

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button