افغانستانگزارش ها

دوازدهمین دور مسابقات حفظ و تجوید قرانکریم و اولین دور قرأات سبعه،در کابل پایان یافت

رهبری وزارت حج و اوقاف، امروز در مراسم دوازدهمین دور مسابقات سرتاسری حفظ و تجوید قرانکریم و اولین دور قراءات سبعه، از برنده گان این مسابقات با اعطا جوایر، تقدیر نامه ها و تحایف قدر دانی کرد.

به گزارش خبرگزاری توانا؛ امروز پنجشنبه 25 عقرب سال 1402 هجری خورشیدی مولوی نور محمد ثاقب سرپرست وزارت حج و اوقاف در صحبت هایش در مراسم در رابطه به فضیلت حفظ و تلاوت قران عظیم الشان توضیحات داد.

وی گفت،که قرانکریم کتاب بی نظیر، بی مثال و رحمت برای بشریت است و مسلمانان باید در کنار تلاوت آن معنی آن را بفهمند و به آن عمل کنند.

سرپرست وزارت حج و اوقاف، خاطرنشان ساخت،که در این مراسم برای قاریان و حفاظ مرکز و ولایت ها که دوازدهمین دور مسابقات حفظ و تجوید قرآن کریم و اولین دور قراءات سبعه را موفقانه سپری کرده اند جوایز، تقدیر نامه ها و تحایف اعطا می شود.

همچنان مولوی عزیز رحمان منصور معین وزارت حج و اوقاف، در صحبت هایش در رابطه به روند برگزاری این مسابقات معلومات داد و خاطرنشان کرد که قاریان و حفاظ ممتاز این مسابقات به رقابت های بین المللی نیز انتخاب می شوند.

به همین ترتیب مولوی عبدالغفار ثاقب رئیس قرأ وزارت حج و اوقاف، در سخنانش از قاریان و حفاظ به قدر دانی یاد کرد و گفت،که آنان پس از چندین دور رقابت در بخش های حفظ و تجوید قرآن کریم و قراءات سبعه، توانسته اند در مسابقات سرتاسری اشتراک کنند و برنده شوند.

در اخیر این مراسم سرپرست وزارت حج و اوقاف و شماری از مسوولان این وزارت، جوایز، تقدیرنامه ها و تحایف را برای برنده گان مسابقات متذکرهٔ اعطا کردند.

 

سید احمد راشد کاشفی

خبرگزاری توانا

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button