افغانستانگزارش ها

مقامات حکومت سرپرست از شفافیت در آزمون های الکترونیکی دسته جمعی استخدام در ادارات دولتی اطمینان میدهند

اداره ملی غذا و ادویه در جریان افتتاح آزمون الکترونیکی دسته جمعی این اداره، از تامین شفافیت آزمون‌های الکترونیکی دسته جمعی استخدام کنارمند در این اداره اطمینان می‌دهند.سرپرست اداره ملی غذا و ادویه امروز ( شنبه، 18قوس) در جریان آزمون الکترونیکی برای جذب 499 کارمند در این اداره گفت،که این آزمون‌ها به گونه‌ شفاف و بدون مداخله افراد زورمند برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری توانا: امروز شنبه 18 قوس سال 1402 هجری خورشیدی داکتر عبدالباری عمر رئیس اداره ملی غذا و ادویه در مراسم افتتاحیه آزمون الکترونیکی دسته جمعی در کابل گفت،که به تمام داوطلبان این آزمون الکترونیکی اطمینان میدهیم،که بست‌های این اداره به افراد شایسته سپرده خواهد شد و حکومت سرپرست متعهد به سپردن کار به اهل آن است.

او در این برنامه ادعای تقرر نزدیکان مقام‌های حکومت سرپرست را در ادارات دولتی رد کرده و گفت،که تمامی بست‌ها در ارگان‌های دولتی رقابتی و بدون مداخله افراد و اشخاص می‌باشد.در همین حال سرپرست کمیسیون اصلاحات اداری و خدمات ملکی حکومت سرپرست در این برنامه گفت،که حکومت سرپرست در تلاش است تا در بخش تعیینات بصورت مسلکی عمل نماید. او به شهروندان کشور اطمینان داد که بست‌های اعلان شده به افراد شایسته واگذار خواهد شد.

او در ادامه افزوده،که آزمون‌های اعلان شده بصورت الکترونیکی بوده و نزد هر متقاضی یک کامپیوتر است که خودکار نمرات آنان را ثبت و اعلام می‌کند.

از سوی هم نورالحق انور، رئیس عمومی اداره امور در این برنامه گفت،که در نظام اسلامی افراد براساس اهلیت و معیار انتخاب می‌شود و حکومت سرپرست بجز از شفافیت و اهلیت هیچ موردی را در نظر نمی‌گیرد.

آقای انور افزود،که مسوولیت خواسته نمی‌شود بلکه، یک مسوولیت به عهده یک مسوول گذاشته می‌شود.

به گفته مسوولان در اداره غذا و دارو از میان 499 بست این اداره 92 بست مربوط ولایت کابل و متباقی مربوط 33 ولایت دیگر است.

 

سید احمد راشد کاشفی

خبرگزاری توانا

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button