افغانستانگزارش ها

برنامه ختم دوره‌ی ترجمه قرآن عظیم‌الشان در ریاست اطلاعات و فرهنگ غور

محفلی به مناسبت ختم دوره ترجمه قرآن عظیم‌الشان در ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت غور با حضور داشت مولوی عبدالحی زعیم رییس اطلاعات و فرهنگ ولایت غور، مولوی نقیب امد شایق استاد دور ترجمه قرآن عظیم الشان برگزار شد.
خبرگزاری توانا: محفلی به مناسبت ختم دوره ترجمه قرآن عظیم الشان بعد از ظهر دیروز چهارشنبه، ۱۵ حمل سال جاری در ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت غور برگزار شد.
در این محفل، مولوی عبدالحی زعیم رئیس اطلاعات و فرهنگ، در مورد مزایای دین اسلام و اهمیت آموختن و تدریس قرآن عظیم‌الشان صحبت نموده گفت: این برنامه آموزشی از آغاز ماه مبارک رمضان برگزار گردیده بود که همه روزه توسط یکی از عالمان دین برای کارمندان، مسئولین رسانه‌ها قران عظیم‌الشان ترجمه می‌گردید.
مولوی نقیب احمد شایق، استاد دوره ترجمه قرآن عظیم‌الشان، درس آخرین سوره‌های قرآن را با ترجمه و تفسیر ارائه داده و از مردم، به خصوص جوانان، خواست که همواره قرآن کریم را بخوانند و به احکام و ارشادات آن عمل کنند.
گفتنی است که، این مراسم که، فرصتی برای ارتقاء دینی، فرهنگی و آموزشی برای اشتراک کننده‌ها بود، از آغاز ماه مبارک رمضان شروع شده و با حضورداشت مسوولان محلی، رسانه‌ها وعلمای دین ختم شد و که با حضور عموم مردم به ویژه جوانان به پایان رسید.

غلام سخی مشعل
خبرگزاری توانا

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button