افغانستاناقتصاد و توسعهگزارش ها

جلسه هماهنگی ریاست گرزندوی و خانم های مشتبث جهت برگزاری نمایشگاه نقش فرهنگ در رشد اقتصاد برگزار شد.

خبرگزاری توانا: امروز یکشنبه (۲۲ جوزا، ۱۴۰۱) جلسه هماهنگی ریاست گرزندوی و خانم های مشتبث جهت برگزاری نمایشگاه موسوم به عنوان نمایشگاه روز مادردر ریاست گرزندوی برگزار شد.

آقای مرتضی عزیزی، رییس تحقیق و بارزیابی گرزندوی گفت که، “ ریاست گرزندوی جهت حمایت مشتبثین صنایع دستی، بخاطر رشد تولیدات داخلی و بخاطر بازاریابی بخاطر رشد تولیدات افغانستان نمایشگاهی را تحت عنوان نمایشگاه روز مادر می کند که دراین نمایشگاه قرار است که، متشبثین برجسته طبقه اناث افغانستان اشتراک کند و تولیدات صنایع دستی خود را به نمایش بگذارد‌.

وی همچنان افزود که جلسه امروز بخاطر تبادل نظر روی برگزاری بهتر نمایشگاه صورت گرفته و به یک نتیجه کلی دست یابیم که بتوانم با هماهنگی با سکتور خصوصی این نمایشگاه را در سطح کابل برگزار کنیم. همچنان آقای عزیزی، وعده همکاری با خانم های مشتبث داده و گفت که بخاطر صادرات صنایع دستی افغانستان در خارج از کشور اقدامات خوبی را روی دست داریم.

آرزو رامین، کارشناس صنایع دستی در وزارت اطلاعات وفرهنگ گفت که، در مدت یک سال با مشکلات و دشواری های فراوان نه تنها در شرکت های صنایع دستی بلکه در ریاست گرزندوی وزارت اطلاعات و فرهنگ صدها خانم مشتبث را حمایت کردم و با امکانات ناچیز به کار خود ادامه می دهم.

ماریه عظیمی رییس شرکت صنایع دستی بانوان سمنگان ئ دیگر اشتراک کنندگان در این جلسه از ریاست گرزندوی و وزارت اطلاعات و فرهنگ خواهان همکاری دربخش تمدید جواز خانم های متشبث، لغو جریمه بخاطر عدم تمدید جواز و بازریابی شدند.

 

خبرگزاری توانا –  محمد شریف رحیمی و مجتبی محمدی

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button