افغانستانگزارش ها

نصب دها زباله دانی در بخش های از شهر ایبک توسط ریاست شهرداری با همکاری دفتر آقا خان

امروز دوشنبه ۲عقرب ریاست شهرداری ایبک با همکاری دفتر آقاخان در بخش های از شهر ایبک مرکز ولایت سمنگان دها زباله دانی نصب نموده است، این زباله دانی ها به کمک مالی دفتر آقاخان تهیه و برای استفاده در بخش های شهر ایبک نصب شد.

 

 

جمشید حسینی مسوول ولایتی دفتر آقا خان به خبرگزای توانا گفت: نظر به به اینکه در بخش های شهر ایبک زباله دانی وجود نداشت و شهروندان ایبک نیاز مبرم به زباله دانی در بخش های مختلف داشت ما با همکاری شهرداری ایبک این زباله دانی هارا تهیه و آمده استفاده برای باشنده‌گان نمودیم.

 

 

آقای حسینی در ادمه افزود این زباله دانی ها به ارزش چهارصد بیست هزار افغانی از هزینه دفتر آقاخان تهیه شده و در آینده ها نیز برای تزین و زیبا سازی شهر با ریاست شهرداری ایبک همکاری خواهیم نمود.

 

مولوی فیض محمد ریحان شاروال ایبک نیز به خبرگزاری توانا گفت؛زباله دانی ها نیاز مبرم بود که باید بگونه این زباله دانی ها آمده و نصب می‌شد خوشحالم اینکه دفتر آقاخان احساس هم‌نوای نموده با ریاست شهرداری ایبک در قسمت صفا سازی شهر همکاری نموده است.

 

 

در ادامه شاروال شهر ایبک افزود در قسمت حفظ مراقبت این زباله دانی از عموم شهروندان ولایت سمنگان تقاضا می‌نمایم که با این ریاست لطف نموده همکاری نمایند.

 

 

مردم ولایت سمنگان از این اقدام شاروال ابراز رضایت نموده از تمام دکانداران و شهروندان خواستند که در نظافت و پاکی شهر توجه جدی نموده وکثافات شان را درمحلات که از سوی دولت تعیین شده بیندازند.

 

 

سیف الله کریمی

خبرگزاری توانا ولایت سمنگان

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button