افغانستانگزارش ها

جان باختن شش تن عضو یک خانواده در اثری ریزش سقف یک خانه‌ی مسکونی در بدخشان

منابع محلی در ولایت بدخشان می‌گویند که دراثر بارندگی متواتر و برف بازی‌های سنگین در قریه زنیف ولسوالی میامی بدخشان با ریزش سقف خانه مسکونی شش عضو یک خانواده به شمار دو زن جوان جان‌باختند و دو تن دیگر زخم برداشته‌اند.
معزالدین احمدی رئیس اطلاعات وفرهنگ بدخشان با تایید این مطلب می گوید که به اثر بارندگی‌های متواتر دو روز اخیر در بدخشان یک منزل مسکونی در قریه زنیف ولسوالی مایمی بدخشان فروریخت و ۶ عضو یک خانواده جان باختند و دو تن دیگر شان مجروح شده‌اند.
در همین حال مولوی محمد اکرم اکبری رئیس مبارزه باحوادث طبیعی بدخشان می گوید که این حادثه حوالی ساعت ۸ شب گذشته در قریه زنیف آن ولسوالی رخ داده است و مجروح‌های حادثه به کلینیک منتقل گردیدند و جان‌باخته‌گان نیز از زیر اوار بیرون کشیده شدند.
او می افزاید که تیم های امداد رسان متشکل از موسسه‌ها و کار مندان این ریاست به ساحه اعزام شده اند و بزودی پاسخ دهی صورت خواهد گرفت.
او اضافه می کند که در میان جان‌باخته‌گان دو زن جوان، دو طفل تحت سن ۱۲ و دو جوان ۱۸ ساله شامل است، اما دو مرد مسن در این حادثه مجروح گردیدند که در کلینیک آن ولسوالی تحت در مان قرار دارند.

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button