جهانگزارش ها

آیفون ۱۵ با نبوغ یک طرح متفاوت در راه است

شرکت “اپل” در تازه ترین مژده‌ی خویش برای مشتاقین استفاده کننده‌ از این مدل گوشی با بَرند جهانی از عرضه‌ی آیفون ۱۵ با رنگ سرخ خبر داده است.

به گزارش آژانس خبری توانا؛ شرکت اپل، اعلان نموده است که مدل گوشی آیفون ۱۵ این شرکت را وارد بازار خواهد نمود، آنچه در این خبر مورد توجه کاربران و مشتریان این شرکت قرار گرفته است رنگ آمیزی نبوغ آمیز در طرح آیفون ۱۵ پرومکس می باشد. مسولین شرکت تولیدی گوشی اپل، گفته اند که مدل پانزدهم پرومکس این شرکت با رنگ های سرخ، آبی و گلابی مزین گردیده است.

شرکت اپل، با هر مدل جدید خویش از یک رنگ جدید و متفاوت در ساخت طرح های گوشی استفاده می کند که همین مورد همواره توجه مشتریان این شرکت را جلب می کند. رنگ های متفاوت در گوشی های آیفون حتی باعث تغییر در قیمت های این گوشی ها می شود. شرکت اپل، در حالی رنگ سرخ را برای آیفون ۱۵ پرومکس به گونه‌ای خاص انتخاب نموده است که آیفون ۱۲ پرومکس را با رنگ آبی آرام، ۱۳ پرومکس را با رنگ آبی و آیفون ۱۴ پرومکس را با رنگ خاص سیاه به بازار عرضه نموده بود.

در عین حال شرکت اپل، همزمان با اعلان عرضه نمودن آیفون ۱۵ با رنگ سرخ در مورد سایر مشخصات این گوشی گفته اند: “آیفون پانزده دارای مشخصات جدید از جمله نامگذاری متفاوت (اولترا) بجای پرومکس، با داشتن ظرفیت حد اقل ۸ گیگابایت رم، USB-C بجای پورت لایتینگ و افزایش قیمت می باشد”. مسولین شرکت اپل، گفته اند که مدل گوشی آیفون ۱۵ این شرکت با رنگ جادویی سرخ در ۲۱ ماه سنبله سال ۱۴۰۲ ه خ، رونمایی خواهد شد.

حسین رسولی
خبرگزاری توانا

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button