افغانستانگزارش ها

وزارت معارف سیستم الکترونیکی اسناد رسمی«برید» را افتتاح در کابل کرد

مسئولین و شماری از روئسای ادارات مرکزی وزارت معارف؛ سیستم الکترونیکی اسنادرسمی«برید» ریاست شهادتنامه ها را رسما با حضور معین تضمین وکیفیت وزارت معارف در کابل افتتاح نمودند.

به گزارش خبرگزاری توانا: امروز شنبه 29 میزان سال 1402 هجری خورشیدی مولوی عبدالخالق صادق معین تضمین و کیفیت وزارت معارف گفت،که به نماینده گی وزارت معارف در این مجلس شرکت نمودم، هدف این پروسه ملی برای آسان سازی و شفافیت کار برای توزیع شهادتنامه ها برای فارغین مکاتب کشور ایجاد شده است.

آقای صادق در این محفل گفت،که اولین افتتاح از ریاست نتایج و شهادتنامه ها است و این یک اقدام اساسی ونیک در سطح کشور است. ام ارت اسلامی برای ملت اطمینان میدهد،که برای سهولت کار تلاش میکند و تا ترقی و پیشرفت در جامعه و مردم بوجود آید.

وی افزود،که از فرصت های پیش آمده استفاده عالی نماییم زیرا وزارت معارف زیربنایی تمام وزارت خانه هاست.اگر این وزارت علم و تربیه بصورت اساسی پیش برود تمام وزارت های ما صاحب کادر های علمی و متخصص خواهد شد.

وی تاکید کرد: تمام کارمندان معارف و خصوصا ریاست آی تی و شهادتنامه ها را که چنین فعالیت و سهولت را در وزارت معارف ایجاد کرده حمایت خواهیم کرد.

عبدالهادی محمد آخندزاده رئیس نتایج و شهادتنامه های وزارت معارف بیان داشت: خداوند انسان را لحاظ فکری خلق کرده است که در بخش های خاص تخصص و مهارت داده است. مهم تر از همه در سطح رهبری یک اداره اگر کارها خوب و موفق پیش کارهای پایین ترین رتبه هم خوب خواهد بود. از همه تقاضا داریم،که این پروسه الکترونیکی سازی در تمام وزارت ها و ریاست ها رواج پیداکرده گسترش بیابند.

منیر شگوال کارمند آی تی اظهارداشت،که این سیستم الکترونیکی فایده های زیادی دارد از قبیل سرعت، ذخیره اطلاعات کار کرده و برای صادره و وارده تمام مکتوب ها در تمام ادارات می باشد.

 

سید احمد راشد کاشفی

خبرگزاری توانا

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button