افغانستانگزارش ها

عموم مردم برای جلوگیری از تقلب با بازرسان وزارت نظم همکاری کنند

نشست ادبی و فرهنگی امروز تحت عنوان (تخیل اذهان عمومی) به همت وزارت امر بالمعروف، نهی عن منکر و استماع نارضایتی ها با حضور شماری از مقامات حکومتی، نویسنده گان، مجاهدین برگزار شد. و رزمندگان از جمله وزارت مذکور بوده است.

به گزارش خبرگزاری توانا: امروز دوشنبه 20 قوس سال 1402 هجری خورشیدی محمد فقیر محمدی معین پالیسی و مسلکی وزارت امربالمعروف و نهی عن منکر در این نشست گفت،که عموم مردم باید با بازرسان وزارت نظم عامه همکاری کنند تا از منکرات جلوگیری شود.

فقیری همچنین گفت،که امریکا و دوستان اش بیش از 20 سال است که حقوق بشر را در افغانستان به طور کامل نقض کرده اند، اما اکنون به بهانه رعایت نکردن حقوق بشر، محدودیت هایی را برای مقامات ام ارت اسلامی ایجاد می کنند.

مولوی عبدالباقی حقانی، رئیس اداره ملی امتحانات کشور در این نشست گفت،که افغان ها برای حفظ نظام کنونی 40 سال از خود گذشتگی کرده اند و آماده اند تا برای پایداری آن فداکاری های بیشتری انجام دهند.

حقانی افزود،که به دلیل پائین بودن سطح تحصیلات و نبود دانش عمومی در جامعه افغانستان، هر از چند گاهی جوانان زیادی به جای فرهنگ اصیل و ارزش های دینی خود در دام فرهنگ و کفر بیگانه گرفتار می شوند و مردم ایستاده اند.

در مقابل فرهنگ بیگانه گان ایستاده می باشند.

در همین حال عبدالرحمن آخوندزاده،عالم دینی در این دیدار گفت: وزارت دفاع باید برای ایجاد ذهن های فکری تلاش بیشتری کند.

وی افزود:،که داعیان و بازرسین شاغل در این وزارتخانه ها باید اصول دعوت را به خوبی بدانند و از افراط و تفریط در این زمینه بپرهیزند.

قابل ذکر است،که شرکت کننده گان در این نشست به اتفاق آرا محدودیت های اعمال شده بر مقامات ام ارت اسلامی به ویژه سرپرست وزارت نظم و امنیت را محکوم کرده و حمایت خود را از ام ارت اسلامی اعلام کردند.

 

سید احمد راشد کاشفی

خبرگزاری توانا

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button