افغانستانگزارش ها

دیدار فرمانده امنیه غور از کمربندهای امنیتی شهر فیروزکوه

مولوی صدیق الله شاهین فرمانده امنیه غور، جهت اطمینان هرچه بیشتر از تامین امنیت، از پاسگاه‌ها و چک پاینت های نیروهای های امنیتی در دروازه‌های شهر فیروزکوه دیدن کرد.
خبرگزاری توانا: این دیدار که، شب گذشته چهارشنبه، ۱۵ حمل سال جاری به هدف بررسی وضعیت امنیتی و هدایت برای نیروهای امنیتی صورت گرفته است. در این دیدار آقای شاهین از مسوولان امنیتی خواسته است تا با مردم، شهروندان و مسافرین برخورد نیک و رفتار شایسته داشته باشند.
همچنان آقای شاهین اضافه کرد که، در تمام نقاط غور امنیت کامل برقرار است و همیشه نیروهای امنیتی جهت تامین امنیت ملت، شب و روز تلاش می‌کنند تا اینکه هیچ بی نظمی صورت نگیرد و همه مردم در یک فضای امن و آرام زنده‌گی کنند.
از همین رو فرمانده امنیه غور از تمامی پاسگاه‌ها و چک پاینت های شهر فیروزکوه بازدید کرده و هدایت سپرد تا در فعالیت‌های شان ازتکنیک‌های ویژه و مهارت کامل، برخورد نیک و شایسته باید استفاده نموده تا باشد که شهروندان شهر فیروزکوه بتوانند شب‌ها و روز های خود را به خوبی و خوشی کامل کنار فامیل خویش سپری نمایند.

از سوی هم شمار از شهروندان و مسافران از تامین امنیت سرتاسری کشور قدر دانی نموده گفتند: خوشحال هستیم که آسوده خاطر هر موقع شب و روز در نقاط مختلف کشور سفر می‌کنیم و امنیت مال و جان‌ما توسط نیروهای امنیتی تامین است.

در همین حال نیروهای امنیتی که در چک پاینت‌ها برای تامین امنیت تلاش می‌کنند می‌گویند: برای اینکه مردم‌ما آسوده در کنار فامیل خود زنده‌گی کنند شب‌ها را بیداری می‌کشیم تا اینکه امنیت سرتاسری برقرار باشد.

غلام سخی مشعل
خبرگزاری توانا

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button