افغانستانگزارش ها

پنج خبرنگار به عنوان خبرنگار سال معرفی شد

مرکز خبرنگاران افغانستان پنج خبرنگار را به عنوان «خبرنگار سال» ۱۴۰۲ معرفی کرد.

خبرگزاری توانا: احمد قریشی، رییس اجرائیه‌ مرکز خبرنگاران افغانستان (روز جمعه، ۱۷ حمل) در برنامه‌ای در بروکسل بلجیم، پنج خبرنگار را برندگان جایزه خبرنگار سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

 

فریدالله محمدی، میترا مجیدی و نصیراحمد صالحی از طلوع‌نیوز، طاهر احمدی از رسانه رخشانه و امین کاوه از روزنامه‌ ۸صبح برنده های جایزه‌ خبرنگاران برتر سال۱۴۰۲ معرفی شدند.

 

به گفته آقای قریشی در این رقابت بیش از ۴۰ رسانه ملی و محلی شرکت کرده بود که هیات داوران این رقابت گزارش‌های اشتراک‌کنندگان را بررسی کردند.

بر اساس گفته های رییس اجرائیه مرکز خبرنگاران افغانستان، گزارش امین کاوه، خبرنگار روزنامه ۸صبح در مورد اختلافات رییس عزیزی بانک با یکی از مشتریانش و گزارش طاهر احمدی، خبرنگار رسانه رخشانه در مورد وضعیت مهاجران افغان در پاکستان، گزارش میترا مجیدی، خبرنگار طلوع‌نیوز در مورد کودکان کارگر، گزارش نصیر احمد صالحی، خبرنگار دیگر این شبکه درباره معضل کم‌آبی در ولایت فراه و همچنین مصاحبه فریدالله محمدی، مجری طلوع‌نیوز با وزیر دفاع امارت اسلامی، برنده این جایزه شدند.

گفتنی است که برنامه خبرنگار سال در افغانستان از یک دهه به این‌سو به مناسبت روز ملی خبرنگار برگزار می‌شود که سال گذشته، عارف یعقوبی، خبرنگار افغانستان اینترنشنال هم یکی از برندگان این عنوان بودند.

محمد عیسی بیان

خبرگزاری توانا

اعلان نتایج نظر سنجی پیرامون چالش های فرا راه خبرنگاران زن در افغانستان

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button