افغانستانگزارش ها

افزایش ۵۲ درصدی عواید شهرداری فیروزکوه

مسوولان شهرداری ولایت غور، فعالیت‌های شش‌ماه اخیر سال ۱۴٠۲ خورشیدی را با حضورداشت والی این ولایت، رییس های ادارات دولتی، جوانان و رسانه‌ها همگانی کرد.

 

خبرگزاری توانا: مولوی امین‌الله شریفی شهردارِ فیروزکوه صبح امروز (یکشنبه، ۱۹ حمل) در نشستِ که به منظور حساب دهی فعالیت های شش ماه اخیر سال ۱۴۰۲ شهرداری این ولایت برگزار شده بود، روی کارکرد و دستاوردهای این اداره صحبت نموده و از باشنده‌گان این ولایت خواست که فرهنگِ شهرنشینی را رعایت کرده و جهت سرسبزی و زیبایی شهر با اداره‌ی شهرداری همکاری کنند.

 

از سوی‌هم شیخ عبدالواحد حماس سخن‌گوی والی غور که در این نشست صحبت می‌کرد، گفت: «حساب‌دهی دولت به ملت زمینه اعتمادسازی و همکاری مردم را با دولت فراهم ساخته و سبب از بین رفتن فاصله‌ها و تقویت روابط شان می‌شود»

 

براساس گفته‌های مسوولان محلی غور، اداره‌ای شهرداری این ولایت در طی سالِ ۱۴٠۲ خورشیدی ۳۸ میلیون و ۶۱۲ هزار و ۱۵۸ افغانی عواید گردآوری کرده که این آمار نسبت به سال گذشته ۵۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

 

هم‌چنان اداره‌ای شهرداری فیروزکوه در سال ۱۴٠۲ خورشیدی بیش از ۳۵ میلیون افغانی را در بخش‌های عادی و انکشافی مصرف کرده‌است.

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button