افغانستانگزارش ها

دیدار هئیت سازمان ملل متحد از وضع مهاجران اخراجی افغان در تورخم

وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان از دیدار هئیت دفتر هماهنگ کننده کمک های بشری سازمان ملل متحد در افغانستان، از خط فرضی تورخم خبر داد.
امروز شنبه اول ثور سال 1403 هجری شمسی دفتر مطبوعاتی وزارت امور مهاجرین و عودت کننده گان امروز با نشر این خبرنامه یی گفته است ،به اساس گزارش ریاست امور مهاحرین و لایت ننگرهار، مسوولین دفتر هما هنگ کننده کمک های بشری سازمان ملل متحد در افغانستان، درآن ولایت از خط فرضی تورخم به تاریخ 29 حمل سال 1403دیدار نمودند.
در این بازدید فعالیت های موسسات در تورخم از نزدیک مورد بررسی قرار گرفته،که از جانب آمر سرحدی تورخم اطلاعات مربوط به تشخیص، ثبت و فعالیت های حوزه کاری، خدمات بهداشتی و غیربهداشتی ارائه شد. مسوولین سازمان بین المللی مهاجرت و کمیشنری عالی سازمان ملل متحد در امورپناهنده گان نیز در مورد کارکرد خویش معلومات را شریک ساخته از آمریت سرحدی به دلیل هماهنگی کامل با نهادهای کمک رسان و رفع مشکلات قدر دانی نمودند.
بخت جمال گوهر خدران آمرسرحدی تورخم از سفرآنان ستایش نموده گفت: ام ارت اسلامی تمام تلاش خود را به خرچ میدهد تا بازگشت آبرو مندانه مهاجرین، کمک های اولیه و ادغام آنها را در ولایات شان فراهم گرده و مشکلات به موقع حل شود. وی افزود، در این راستا از اینکه نهادهای کمک کننده نهایت تلاش خود را کرده اند سپاسگزاریم و متعهد هستیم،که فرصت های بیشتری را برای نهاد های کمک کننده ایجاد و مشکلات آنها را به موقع حل کنیم.

سید احمد راشد کاشفی
خبرگزاری توانا

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button