افغانستانگزارش ها

برگزاری صنوف آموزشی کمپیوتر برای کارمندان دولتی در هرات

بنیاد عاطفی در ولایت هرات دومین دور صنوف آموزشی کمپیوتر را برای کارمندان ادارات دولتی در این ولایت راه‌اندازی نموده است.

خبرگزاری توانا: مولوی حیات الله مهاجر فراهی معین نشراتی وزارت اطلاعات و فرهنگ و معاون مقام ولایت هرات در محفلی صنوف آموزش کمپیوتر که برای کارمندان دولتی در هرات برگزار شده بود از همکاری بنیاد عاطفی در پیوند به فراهم نمودن زمینه‌های آموزش به کارمندان ادارات دولتی اظهار قدردانی نموده و گفت: به هر اندازه که مامورین ادارات سطح دانش خود را بالا ببرند به همان اندازه می‌توانند از اندوخته‌های شان در انجام وظایف محوله استفاده درست نموده و مصدر خدمت بهتر و موثر برای شهروندان شوند.

در همین حال مولوی غلام دستگیر «الهام» رئیس منابع بشری مقام ولایت هرات، ضرورت و اهمیت فناوری‌های معاصر و نقش تکنالوژی در پیشبرد امورات اداری را در شرایط کنونی با اهمیت خوانده از همکاری‌های بنیاد عاطفی در گذشته و حال به نیکویی یاد نمود.

او افزود:« در این دوره ۶۶ تن از کارمندان ادارات مختلف دولتی در این صنوف تنظیم شده اند که به مدت سه ماه آموزش می‌بینند.»

همچنان عبدالظاهر ارشاد معاون بنیاد عاطفی گفت:« این برنامۀ آموزشی از روز سه‌شنبه ۴ ثور، شروع و هفته دو روز در اوقات رسمی از ساعت ۲ تا ۴ بعد از ظهر به مدت سه ماه در دو صنف جداگانه به زمان های متفاوت در موسسۀ خصوصی تحصیلات عالی عاطفی جریان خواهد داشت.»

وی همچنان گفت که، بنیاد عاطفی همیشه تلاش کرده است که جهت بلند بردن ظرفیت‌های علمی برای معلمین، کارمندان دولتی و شاگردان معارف، صنوف آموزشی، سمینارها و دیگر برنامه‌های آموزشی را در شهر و ولسوالی‌های هرات دایر نماید.

این در حالیست که ۵۵ تن از کارمندان ادارات دولتی در اولین دورۀ این برنامه، آموزش‌های (اساسات ویندوز، ورد، اکسل و پاورپوینت) را فرا گرفته و سند فراغت بدست آورده بودند.

فاطمه لشکری
خبرگزاری توانا

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button