افغانستانگزارش ها

یک رشته شبکه آبرسانی در مربوطات ولسوالی پسابند ولایت غور افتتاح و کارش آغاز شد

کار یک رشته شبکه آبرسانی سولری در قریه‌”غال جاتو”‌مربوط ولسوالی پسابند ولایت غور، با حضورداشت الحاج مولوی محمد ادریس شریعت رئیس انکشاف دهات غور و تیم همرای شان، اعضای شورای انکشافی و مردم محل افتتاح و کار آن عملا آغاز گردید.

این پروژه به هزینه (3,071,418) هزار افغانی از فندِ دفترِ محترم یونیسف، که قبلا توسط تیم تخنیکی ریاست انکشاف دهات ولایت غور سروی گردیده بوده و بعد از طی مراحل پروسه تخنیکی آن از جانب مقام محترم وزارت احیآ وانکشاف دهات منظور که با تطبیق آن ۱۷۰ فامیل مستفید و آب بصورت مصون بصورت سیستم خانه به خانه توزیع می‌گردد.

حین افتتاح رئیس انکشاف دهات خطاب به مردم گفت: ما متعهد هستیم تا از دور ترین مناطق ولایت غور باز دید به عمل آوریم و به نیازهای مردم رسیدگی نماییم و از افتتاح کار این پروژه اظهار خوشحال نموده و از مردم محل خواست تا کار پروژه مذکور را مطابق به نقشه، خواست های تخنیکی و پالیسی وزارت محترم احیآ وانکشاف دهات انجام دهند تا مورد استفاده مردم قرار گیرد.

همچنان باشنده گان محل از تشریف آوری و تلاش های ریاست احیآ وانکشاف دهات و دفتر یونیسف، جهت آغاز کار این پروژه استقبال کردند زیرا اگر این پروژه کار نمی شد، مردم محل مجبور بودند تا تمام دارونداری زندگی شان را ترک نموده و مهاجر شوند. چون تمام منابعی آب در قریه خشک گردیده و تنها از طریق همین پروژه می شود آب آشامیدنی مورد نیاز مان را تهیه نماییم.

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button