جهانورزش

تیم بایرن مونیخ با دو گول بارسلونا را شکست داد

در دومین هفته لیگ قهرمانان اروپا، در یک بازی حساس، تیم فوتبال بارسلونا مهمان بایرن مونیخ بود که این دیدار با پیروزی سرخ‌پوشان شهر مونیخ به پایان رسید.

در این دیدار که ‌سه‌شنبه‌شب، ۱۳ سپتامبر، در ورزشگاه آلیانز آرنا برگزار شده بود، بایرن با نتیجه دو بر صفر بارسا را شکست داد.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه مساوی پایان یافت و تلاش بازیکنان هر دو تیم بی‌ثمر بود.

در نیمه دوم بازی که بازی شکل تهاجمی‌تری را به خود گرفت، شاگردان جولیان ناگلسمن پنج دقیقه پس از شروع این نیمه، صاحب موقعیت شدند و دروازه مارک آندره تراشتگن را باز کردند.

چهار دقیقه پس از این گول، لروی سانه برای بار دوم دروازه بارسلونا را باز کرد تا نتیجه دو بر صفر به نفع سرخ‌پوشان بایرن شود.

در دیدارهای همزمان، تیم فوتبال لیورپول دو بر یک در برابر آژاکس پیروز شد، پرتو با چهار گول در برابر بروژ شکست خورد، اتلتیکو مادرید با دو گول مغلوب لیورکوزن شد و فرانکفورد با یک گول مارسی را شکست داد.

پیش از این دیدارها، دو دیدار دیگر نیز برگزار شده بود که انترمیلان دو بر صفر در برابر ویکتوریا پیلسن پیروز شد و تاتنهام با دو گول در برابر اسپورتنگ شکست خورد.

در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، فردا ۱۴ سپتامبر، نه دیدار دیگر برگزار می‌شود که در مهم‌ترین دیدار، من‌سیتی میزبان دورتموند خواهد بود.

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button