افغانستانگزارش ها

سفر رئیس اصلاحات اداری ادارهٔ امور ا. ا. ا. به ولایت سرپل

مولوی عبدالحنان عارف الله رئیس اصلاحات اداری و خدمات ملکی و محمدیوسف غزنوی رئیس بورد تعیینات ریاست عمومی ادارهٔ امور ا. ا. ا. در یک سفر کاری به ولایت سرپل تشریف آورد.

 

وی هدف از سفر اش را درین ولایت تدویر ورکشاپ آموزشی برای کارمندان ادارات امارتی جهت ارتقای ظرفیت و ارزیابی آنها عنوان نمود.

 

مولوی عبدالحنان عارف الله، رئیس اصلاحات اداری و خدمات ملکی ریاست عمومی اداره امور در حالی که‌ محمدیعقوب “عبدالرحمن اکه” والی سرپل، مولوی عبدالبصیر مظهری قوماندان امنیهٔ، و سایر رؤسا و آمرین ادارات حضور داشتند؛ طی سخنانی بر آموزش مدیریتی تاکید کرد و گفت که رؤسا و کارکنان ادارات خدمات ملکی باید در زمینه های مختلف اداری و مدیریتی آموزش ببینند؛ تا بتوانند در ادارات به خوبی به مردم خدمت نمایند.

 

محمد یوسف غزنوی رئیس بورد تعیینات و امور ولایات اصلاحات اداری ادارهٔ امور، در بارهٔ دستآوردهایشان و فعالیت هایی‌که از طرف امارت اسلامی برایشان سپرده شده است معلومات مفصل ارائه نموده افزود: کارمندانی اخیراً در ادارات جذب شده اند؛ نیاز دارند تا در بخش های اداری، رهبری، مدریتی، پلانگذاری، بودجه، مالی و سایر بخش‌ها جهت ارتقای ظرفیت آموزش ببینند و ما این زمینه را از طریق ادارهٔ ولایتی اصلاحات اداری به راه می اندازیم.

 

در همین حال “عبدالرحمن اکه” والی سرپل بر خدمت برای مردم از طریق ادارات تأکید کرده و از رؤسا و سایر مسؤولین خواست که تنها ارادهٔ خدمت را برای مردم و جامعه داشته و صادقانه خدمت نمایند.

 

این در حالیست آقای عارف الله به سایر ولایات کشور ورکشاپ آموزشی ارتقای ظرفیت را راه اندازی کرده اند.

 

صمیم “کاکر”

خبرگزاری توانا

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button