افغانستانگزارش ها

معاون اداری ریاست الوزرا : ام ارت اسلامی متعلق به تمام اقوام برادر افغانستان است،که بدون هیچ گونه تبعیض و تعصب به آنها خدمت خواهد کرد.

معاون اداری ریاست الوزرا در دیدار با شماری از کادرها و استادان اهل تشیع گفت ام ارت اسلامی متعلق به تمام اقوام برادر افغانستان است،که بدون هیچ گونه تبعیض و تعصب به آنها خدمت می کند.
به گزارش خبرگزاری توانا : مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء ام ارت اسلامی  امروز یکشنبه 18 جدی سال 1401 هجری خورشیدی با شماری از استادان پوهنتون و کادرهای جامعه اهل تشیع در قصر سپیدار دیدار نمود.
در این دیدار نصرالله مصباح شهرستانی به نماینده گی از استادان و کادرهای یاد شده صحبت نموده، گفت که با آمدن ام ارت اسلامی جزیره های قدرت خاتمه یافته، تبعیض از بین رفته و عدالت به میان آمده است.
وی افزود: با وجود اینکه ام ارت اسلامی در بخش های مختلف به شمول اهل تشیع به تمام اقوام جا داده است،خواستار آن گردید که از کادرهای اهل تشیع در تشکیلات دولتی بیشتر استفاده صورت گیرد.
آنان اطمینان دادند،که کادرها و اقوام اهل تشیع به هرگونه همکاری با ام ارت اسلامی آماده هستند.
مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء گفت،که ام ارت اسلامی متعلق به تمام اقوام برادر افغانستان است که بدون هیچ گونه تبعیض و تعصب به آنها خدمت می کند.
او افزود که در ام ارت اسلامی از هر قوم،منطقه و ولایت افراد هستند،که بدون تبعیض به همه کادر ها بر اساس توانایی آنان، زمینه‌ی خدمت را فراهم می نماید.
معاون سیاسی ریاست الوزراء افزود،که در این خصوص به ادارات مربوطه، هدایات لازم خواهد داد.

سید احمد راشد کاشفی

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button