جهانگزارش ها

عملیات ویژه‌ی ارتش پاکستان با حکم دستگیری عمران خان

نیروهای کماندوی پاکستان مسوولیت بازداشت عمران خان نخست وزیر قبلی این کشور را بر عهده گرفته و به محاصره کاشانه ای این رهبری سیاسی پرداخته است.

به گزارش آژانس خبری توانا؛ امروز (چهارشنبه ۲۴ حوت) نیروی های کماندو در ارتش پاکستان با پذیرفتن مسوولیت دستگیری نخست وزیر اسبق این کشور وارد عملیات ویژه شده اند.
همزمان با انتشار این خبر، عمران خان در صفحه‌ی توییت خویش نگاشته است که: “کماندو ها در پارک زمان به گونه‌ای مستقیم به طرف مردم شلیک می کنند که گویا در میدان جنگ در حال حمله به نیروی دشمن هستند”.
این گفته های آقای خان، در حالی اظهار شده است که برخی منابع گفته اند: عمران خان، نخست وزیر پیشین، برای هوا خواهانش فرا خوان سراسری صادر کرده است.
همچین برخی گزارش از مقاومت مردم در مقابل نیرو های کماندو حکایت کرده و می افزایند که: سربازانِ پاکستانی با استفاده از آب پاش ها و گاز اشکاور برای متفرق نمودن مردم تلاش می کند.
در حالی از اوضاع آشفته ای پاکستان به خصوص شهر لاهور خبر ها شنیده می شود که بعد از براندازی حکومت قبلی این کشور به نخست وزیری عمران خان، پاکستان با مشکلات سیاسی، اقتصادی و امنیتی دست و پنجه نرم می کند.

حسین رسولی
خبرگزاری توانا

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button