افغانستانگزارش ها

10,000هزار کورس رایکان با سرتیفکت معتبر جهانی از طرف دانشگاه آزاد افغانستان به معرفی گرفته شد.

دانشگاه آزاد افغانستان در اول جنوری (۱۱جدی، ۱۴۰۱) به رهبری داکتر صاحب حامد الله افغان و با همکاری چندین تن به فعالیت آغاز کرده است، در حال حاضر فعالیت های این دانشگاه از طریق انلاین صورت میگیرد.

داکتر حامد می گوید که، این دانشگاه غیر دولتی و کاملن رایکان می باشد و کورس های که از طرف این دانشگاه به معرفی گرفته میشود با دیپلومه و سرتیفکت های معتبر جهانی و ‌رایگان در نظرگرفته شده است .

وی می افزاید که، دانشگاه آزاد افغانستان برنامه های طویل مدت و کوتاه مدت را دارا می باشد و هدف اساسی این دانشگاه خدمت رایکان به نسل محروم از تحصیل در نظرگرفته شده است برنامه طویل مدت این دانشگاه روی کار است اما برنامه های کوتاه مدت این دانشگاه با عرضه کورس های رایکان فیوچرلرن ،الیسون ،گوگل از کشور های چون امریکا ،لندن ،سویزرلند ،اروپا،می باشد .
فیوچرلرن که مختص به دختر خانم ها میباشد و اما دیگر کورس ها به هر دو طبقه در نظر گرفته شده است.

این دانشگاه که بیشتر از ۱۰هزار دانش آموز دارد که، به صورت مستقیم از صنف های انگلیسی و کمپیوتر مستفید می شوند. در صورتی که شاگردان در مرحله ثبت نام با مشکل برخورد کند از طریق گروپ حل مشکلات که این دانشگاه در نظر گرفته رسیدگی میشود .

این در حالیست که این دانشگاه در مدت سه ماه دستاورد های خیلی موثر را برای جوانان کشور داشته است و اکثریت دانش آموزان در مدت کمی توانسته اند که سرتیفکت های معتبر را از آن خود نمایید البته باید ۱۰۰ فیصد را تکمیل کند تا از وجود این سرتیفکت بهرمند شود.
جوانان کشور از این اقدام احساس خرسندی دارند و امید وار هستند که فعالیت این دانشگاه بیشتر شود.

ویدا ابدالی
خبرگزاری توانا

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button