افغانستانگزارش ها

مراسم گرامیداشت از چهارمین سالیاد درگذشت محمد آصف محسنی در کابل

دیروز جمعه 13 اسد سال 1402 هجری خورشید مراسم بزرگداشت از چهارمین سالیاد درگذشت آیت الله محمد آصف محسنی با حضوری شماری از علما،شخصیت های برجسته علمی، دینی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و اقشار مختلف مردم کابل،امروز در مسجد جامع حوزه علمیه خاتم النبیین(ص) در کابل برگزار گردید.
آیت الله محمد جواد صالحی مدرس رئیس شورای علمای شیعیان افغانستان محمد آصف محسنی را یک شخصیت علم دوست و با دانش خطاب نموده گفت،که با تاسیس مراکز اسلامی و مراکز تحصیلی توانستند که برای مردم خدمت نمایند.
وی افزود، یکی از علمای که درچند علم برای شریک دین مقدس اسلام و علم و دانش خدمت نمود محمد آصف محسنی بود.
آیت الله شیخ زاده کابلی معاون اول شورای علمای شیعیان افغانستان می گوید،که آیت الله محمد آصف محسنی یکی از علمان با شخصیت و دانا و با خرد و علم دوست و یک شخصیت انسان دوست بود و همیشه دست فقیران،یتیمان و افراد و اشخاص بی بضاعت را کمک های نقدی و معنوی می کردند.
استاد محمد اکبری معاون شورای علمای شیعیان افغانستان و عضو پیشین مجلس سنای افغانستان گفت،که آیت الله محمد آصف محسنی یکی از شخصیت های برجسته با علم و دانش و انسان دوست بود و یکی از کارکردهای این شخص تاسیس شورای علمای شیعیان افغانستان و شورای اخوت اسلامی افغانستان و تلویزیون تمدن بود.

سید احمد راشد کاشفی
خبرگزاری توانا کابل

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button