افغانستانگزارش ها

ریشه ای فساد هنوز هم نخشکیده است.

به گفته ای عبدالسلام حنفی، معاون ریاست الوزرای کشور فساد هنوز هم در ادارات دولتی وجود داشته و کاغذپرانی های بی جا باعث ضیاع وقت هموطنان ما می گردد.

عبدالسلام حنفی، معاون ریاست الوزرای امارت اسلامی در مراسم امضای تفاهمنامه ساده سازی پروسه های اداری میان اداره اصلاحات اداری و خدمات ملکی، وزارت شهدا و معلولین و شرکت برشنا گفته است که، هنوز هم فساد در ادارات دولتی وجود داشته و کاغذپرانی باعث معطل شدن کارهای مردم می شوند.

آقای حنفی افزوده است که، امارات اسلامی به حکومت داری الکترونیکی متعهد است و تلاش می‌کند تا ادارات دولتی را با هم وصل نماید تا هم کارها به سرعت انجام شود وهم زمینه های فساد کاهش یابد.

او گفت: «ان شاء الله مصمم هستیم که در آینده های نزدیک همه ادارات دولتی را به شکل تدریجی اصلاح بسازیم. کوشش می‌کنیم که کاغذپرانی مغلق ساختن کار مردم از ادارات ختم شود و کوشش می‌کنیم که در بین ادارات، حکومت داری الکترونیکی ترویج شود.»

آقای حنفی همچنان گفت که امارات اسلامی برای همکاری به مردم و پیشرفت کشور متعهد است و حکومت در ادامه کارهای انکشافی اش کار فاز دوم کانال قوش تیپه را ان قریب نیز آغاز خواهد کرد زیرا کار بخش اول این پروشه تکمیل شده است.

نیلاب رحیمی
خبرگزاری  توانا.

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button