مقاله

نتنیاهور صدراعظم.اسرائیل متعهد برادامه جنایت در فلسطین است

قتل و کشتار زنان و کودکان بدترین جنایتی است که در این جنگ از جانب رژیم سفاک اسرائیل صورت گرفته.

محکوم کردن اسرائیل در این قضایای غیر انسانی ارتباطی به سایر کشورهاازجمله ایران،لبنان وسوریه نداردبلکه یک عمل انسانی است ودر مقابل سکوت ومحکوم نکردن این جنایت خودجنایتی است نا بخشودنی

غلام علی صارم
12ثور 1403

رادیو آشنا صدای امریکا امروز 12ثور 1403 در مورد تصمیم نتنیاهو صدراعظم اسرائیل در جنگ و حمله به رفح چنین نگاشته است :

«نتنیاهو: حمله بر رفح با و یا بدون توافق آتش‌بس رخ خواهد داد:
بنیامین نتنیاهو، صدراعظم اسراییل، روز سه‌شنبه ۳۰ اپریل (۱۱ ثور) گفت که صرف نظر از اینکه توافق آتش‌بس با گروه حماس صورت می‌گیرد یا نه، عملیات نظامیان اسراییلی بر شهر رفح، واقع در جنوب نوار غزه، رخ خواهد داد
وزارت خارجه اسراییل از قول نتنیاهو در شبکه اجتماعی ایکس نوشته است: ”توقف جنگ قبل از دستیابی به تمام اهداف آن غیر ممکن است. ما وارد رفح می‌شویم و کندک‌های حماس را که در آنجا حضور دارند، چه با توافق و چه بدون توافق، حذف خواهیم کرد تا به پیروزی مطلق برسیم!»
اسرائیل از هفتاد و پنج سال به اینسو آنچه در این سرزمین انجام داده همه جنایت، بدعهدی و خیانت به مردم مظلوم فلسطین بوده است که اینک به علاوه جنایاتی که مخصوصا طی شش ماه اخیر انجام داده است قصاوت و بی رحمی را نیزانجام داده که البته این همه قصاوتی را که انجام داده و بمباران های وحشیانه ای که توسط این رژیم سفاک رخ داده حاصلش قتل و کشتار زنها و کودکان مظلوم بوده است. اینک که قرار است با پادرمیانی بعضی از کشور ها نشستی به منظور ختم این غایله ویا حداقل آتش بس صورت بگیرد بازهم این رژیم سفاک میگوید که ما با توافق و یا بدون توافق به رفح حمله می کنیم. زیرا میدانند که همه آواره ها از نوار غزه که مجموع شان بی پناه و همه غیر نظامیان و زنان و کودکان هستند. و میخواهند با کشتار اینها بازهم صفحه دیگری به تاریخ خون آلود و جنایات شان رقم بزنند.
ما در مورد نشست و توافق آتش بسی که در راه است نمیتوانیم چیزی بگوییم و یا بنویسیم، زیرا یک طرف قضیه که اسرائیل جنایت کار است قبل از همه میگوید که ما با توافق و یا بدون توافق به رفح حمله می کنیم در حالیکه ساکنین این منطقه همه مردمان بی سلاح و بیدفاعی هستند که از خانه و کاشانه های شان آواره گردیده و در اینجا ساکن شده اند .
متاسفانه در راس کشور های اسلامی مخصوصا اعراب انسان هایی قرار گرفته که فکر می کنند امریکا و اسرائیل همه چیز شان است. در حالیکه اگر این بیغیرت ها اگریک هفته از صدور نفت شان به غرب خود داری کنند تمام چرخ های صنعتی و اقتصادی غرب راکت خواهد ماند. اینها را تجملات و برنامه های عیاشی و فساداخلاقی غرب مبهوت خود کرده و الا از لحاظ اقتصادی اگر خوب دقت شود غرب به اینها وابسته است نه اینها به غرب. در حالیکه امروز همانگونه که بمباران های وحشیانه و قتل و کشتار زنان و کودکان در سرزمین فلسطن جنایت است، همانگونه بی تفاوتی، سکوت و سطحی نگری هر مسلمانی در این قضیه مخصوصا آنها ییکه در راس کشور های اسلامی هستند و به فریاد اینهمه مظلوم تحت بمباران های اسرائیل نمیرسند و به فریاد های مظلومانه ایشان لبیک نمی گویند یقینا عمل شان کمتر از جنایات اسرائیل نیست و ما در این ارتباط دساتیر بسیار واضح هم داریم .
اعمالی که تا هنوز از جانب این کشور صورت گرفته نشان میدهد که اسرائیل به هیچ یک از قوانین بین المللی و دینی خودش پابند است و نه به هیچیک از معیار های انسانی، پس بنا براین به همه جهانیان لازم است که در برابر این جرثومه فساد یک استراتیژی واحد اتخاذ نمایند و آن :« کلوخ انداز را پاداش سنگ است »

والسلام

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنان بخوانید
Close
Back to top button