افغانستانگزارش ها

معین فرهنگ و هنر وزارت اطلاعات و فرهنگ؛ نقش و مسوولیت سخنگویان ادارات دولتی را در امر اطلاع رسانی مهم و با ارزش است.

مولوی عتیق الله عزیزی معین فرهنگ و هنر وزارت اطلاعات و فرهنگ،امروز درکارگاه آموزشی “سخنگویان و مسوولان مطبوعاتی اداره های حکومتی”  دررابطه به نقش ومسوولیت سخنگویان صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری توانا: امروز دوشنبه 18 میزان سال 1401 هجری خورشیدی کار گاه آموزشی دو روز قبل  در مرکز اطلاعات و رسانه های حکومت، به خاطر بهبود ارائه اطلاعات به مردم، با حضور 44 تن از سخنگویان و مسوولان مطبوعاتی اداره های حکومتی برگزارشده بود.

مولوی عتیق الله عزیزی معین فرهنگ و هنر وزارت اطلاعات وفرهنگ با شرکت در این کارگاه تجارب و اندوخته های خویش را با اشتراک کننده گان شریک کرد.

وی گفت،که در جریان ۲۰ سال جهاد، با وصف امکانات ناچیز تلاش های جدی و پیگیر در امر اطلاع رسانی و انتشار حقایق صورت گرفت، از این که اکنون امکانات کافی در سطح هر اداره مساعد است باید از آن استفاده بهینه صورت گیرد و اطلاعات مورد نیاز با ملت و رسانه ها به گونه دوامدار شریک شود.

وی نقش و مسوولیت سخنگویان اداره های حکومتی را در امر اطلاع رسانی مهم و با ارزش دانست و ازهمه سخنگویان و مسوولان مطبوعاتی اداره ها خواست،که در محدودۀ صلاحیت های کاری ؛ مسوولیت های وظیفه یی شان را به وجه احسن انجام دهند.

همچنان وی تاکید کرد،که سخنگویان باید روابط و تعامل نیک با رسانه ها تامین کنند از امکانات موجود استفاده بیشتر کنند تا از این رهگذر کارکرد های نظام به گونۀ موثر منعکس شود و حقایق با ملت و جهانیان شریک شود.

 

 

سید احمد راشد کاشفی

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button