افغانستانگزارش ها

علاقمندی یک سرمایه گزار بریتانیایی در معادن افغانستان

وزارت معادن و پترولیم کشور می‌گوید که، یک سرمایه گذار بریتانیایی در دیدار با سرپرست این وزارت علاقمندی خود را جهت سرمایه‌گذاری روی معادن افغانستان ابراز کرده است.
خبرگزاری توانا: وزارت معادن و پترولیم در صفحه اجتماعی اکس‌ نوشته است که، شهاب‌الدین دلاور، سرپرست وزارت معادن و پترولیم با آقای آنتونی رد، یک سرمایه گذار بریتانیایی دیدار کرده است و این سرمایه گذار علاقه‌مندی خویش را جهت سرمایه گذاری روی معادن افغانستان ابراز داشته است.
این وزارت علاوه کرده است که، در این دیدار دو طرف ضمن صحبت در رابطه به فرصت‌های موجود سرمایه گذاری در منابع معدنی افغانستان، روی فراهم بودن زمینه مناسب و امنیت سرتاسری در کشور به منظور جلب و جذب کمپنی های خارجی در افغانستان بحث و تبادل نظر نموده است.
بنابراین سرمایه‌گذار بریتانیایی علاقه‌مندی خویش را جهت سرمایه گذاری در معادن کشور ابراز داشته که از جانب سرپرست وزارت معادن و پترولیم استقبال گردیده، وعده همکاری های لازم و ایجاد سهولت به منظور سرمایه گذاری کمپنی های خارجی داده شد.
این در حالیست که بعد از روی کار آمدن امارت اسلامی در افغانستان بسیاری از سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در افغانستان علاقه‌مندی پیدا کرده اند.

 

نثار احمد فرامرز

خبرگزاری توانا

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button