افغانستانگزارش ها

دروازه همدلی هرات- فراه افتتاح و به بهره‌برداری سپرده شد

کار پروژه‌ای اعمار واحداث دروازه همدلی بین ولایت‌های هرات_ فراه از سوی اداره شاروالی هرات به همکاری مالی شرکت تولیدی سوپرکولا به هزینه‌ای چهار میلیون افغانی تکمیل و به بهره برداری سپرده شد.

خبرگزاری توانا: دروازه همدلی هرات_ فراه با حضور سرپرست معاونیت مقام ولایت هرات، معاون شاروالی این ولایت، قوماندان امنیه ولایت بلخ، رئیس اتاق صنایع و معادن، مسوولان شرکت تولیدی سوپرکولا و سایر صنعت‌کاران و اعضای سکتور خصوصی روز گذشته (شنبه، ۱ثور) افتتاح گردید.

در اين مراسم الحاج مولوی حیات‌الله مهاجر فراهی سرپرست معاونیت مقام ولایت هرات ضمن ابراز خرسندی از افتتاح این دروازه گفته است که، اداره محلی هرات ساخت دروازه‌های ورودی دیگری به شهر هرات را نیز در آینده مدنظر دارد.

در همین‌حال مولوی جلال‌الدین حقدوست معاون شاروالی هرات ضمن تقدیر و ستایش از سهم‌گیری شرکت تولیدی سوپرکولا در اعمار این پروژه بیان کرده است که، این پروژه به ارزش ۴میلیون افغانی به همکاری این شرکت به گونه‌ی اساسی و معیاری اعمار گردیده است.

همچنان حمیدالله خادم رئیس اتاق صنایع و معادن ولایت هرات از افزایش سهم‌گیری و علاقمندی سکتور خصوصی در بازسازی شهر یاد کرده و گفت:« اکنون روحیه همکاری میان حکومت و سکتور خصوصی فراهم شده است.»

گفتنی‌ است پروژه اعمار دروازه همدلی بین ولایت هرات_ فراه شامل اعمار و احداث دروازه، ساخت مسجد و پوسته امنیتی جهت حفظ و مراقبت از آنها می‌باشد که کار آن طی ۴ماه تکمیل و به بهره برداری سپرده شد.

فاطمه لشکری
خبرگزاری توانا

مطالب مشابه

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button